Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Mätt och belåten!

Kategori: Allmänt

...ja, idag grillade vi till kvällen (kotletter), som vanligt så var det jag som var "grillmästare" (Erik tycker det är så attans tråkigt att stå vid grillen) Det var så attans gott så oj oj oj! :)

Tidigare idag så var vi faktiskt till stranden!


min fina lilla familj!


Det hör absolut inte till vanligheterna, men det var riktigt mysigt, en förberedelse till nästa vecka i Danmark! Efter stranden åkte vi till ett litet matställe som har husmanskost, där åt jag gratinerad blomkål med skinka och potatis, övriga åt köttfärs i ugn med brunsås och potatis.

Hade egentligen klipptid i morgon, men jag ringde och avbokade den. Känner för att spara ut det lite till.. Istället så blir det till att stå i köket större delen av dagen och göra tortillalasagne och pizzabullar som vi ska ha med oss på semestern....

Mår faktiskt lite bättre idag, så när vi nattat barnen blir det en motionsrunda!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hej! Vet du vad pointsen är på brunsås? Alltså om man inte gör den själv.. :) ? Kram

    2009-03-28 | 16:32:40
    Bloggadress: http://emmaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: