Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Less...

Kategori: Allmänt

...på sjukdomar!! Maken har äntligen fått en diagnos: halsfluss! Så nu har han  börjat med penicillin och det går åt rätt håll!! Dottern lite hostig och täppt men pigg ändå!


Blev inget skrivet igår för vi slog inte ens på datorn på hela dagen :)

Har haft en liten bit mörk choklad i kylskåpet en längre tid...och jag tror att det är den som har bidragit till att jag gått och varit så extremt sötsugen (+ mensvecka förstås). Men nu har jag och Erik delat på den (såå god) så nu kan den inte ropa på mig mer. hi hi

Igår kväll skulle jag ut med hunden på en kvällspromenad, medans jag gick så kände jag mig så frustrerad och på dåligt humör!! Jag var bara tvungen att avreagera mig...så det slutade med att jag sprang..Var skönt men lite jobbigt med asfalt..och vanlig bh... :)

Har blivit en hel del kesoröra med skinka vitlök o persilja till mat nu. Gott o pointssnålt.

Nu ska jag åka och hämta medicin till gubben min! För NU är det dags att bli frisk!!!

"hörs" senare!

//Anna

Kommentarer

  • camilla säger:

    Hej!

    Ja visst är det tråkigt med alla dessa sjukdomar som poppar upp lite då och då:)

    Peppar peppar så har vi inte varit sjuka nu på länge.

    Men jag tänkte på en annan sak....du skulle inte kunna ta och skriva ner lite av dina recept det du äter? Skulle behöva lite ny inspiration ang mat.Äter alltid samma sak,är ju lite tråkigt.

    Hoppas att ni snart blir friska nu:)

    Kram

    2008-07-04 | 16:04:39
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här: