Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

kämpigt...

Kategori: Allmänt

...ja faktiskt så känns det lite kämpigt just nu... Mår inte alls bra utav penicillinet, hängig, trött och sug i magen..och tyvärr så vill jag ÄTA när jag mår så, och speciellt "fel" sorts grejor längtar jag efter... och så blir det lite elaka tankar uppepå det. Ond cirkel det där...
Nu har jag iaf fått klaga av mig! Tack för det :)

Annars har det varit en lugn dag. Kompisar var hit och fikade en sväng, vilket var trevligt. Kunde hålla mig på ganska bra avstånd från kakan! hi hi

Till lunch åt jag kyckling och ris från igår -6p- och till middag blev det havregrynsgröt med knäckesmörgåsar -4p-

Nu ska äta lite hallon och mjölk och försöka bedöva mitt rackarns sötsug!

Ha det gott! KRAMAR

Kommentarer

  • ase säger:

    Hittade din sida på VV-forum och tyckte att den var så himla bra och inspirerande att jag har länkat till dig från mig... hoppas det är ok!? Vad duktig du har varit med din viktminskning! Vilken skillnad på då och nu! Du är en riktig inspirationskälla för oss andra som försöker gå ner i vikt! Lycka till i fortsättningen också!

    2008-07-16 | 11:00:41
    Bloggadress: http://asesviktresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här: