Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Jösses!...

Kategori: Allmänt

...jag kom på att jag har glömt att tala om det som nästan var roligast på semestern!! hi hi Jag köpte ett par skit snygga capri-jeans...I STORLEK 42!!!! :D Och inte nog med det...jag köpte en figursydd jeansjacka I STOLRLEK 40!!! Den satt visserligen lite tajt men jag tänkte att till hösten när det blir dags att använda den så har jag nog krymt i den. Bilder kommer nog på någon "dagens"-bild sen!

Nu var det längesen jag var till VV...längtar faktiskt nu och jag ska åka in på torsdag nästa vecka tänkte jag! :)

I dag har jag varit och hämtat två av mammas hundar som ska bo här över helgen, så nu är det verkligen fullt hus!! Blir väl till att dammsuga "femtioelva" gånger om dan!!

Vi har oxå haft ett rejält åskväder idag och det är inte direkt en favorit här hemma. Jag tycker mest att det är obehagligt, men när jag var liten var jag riktigt livrädd för åskan! "huga"
Eriks kusin Lisa med sambo Peter från Danmark kom förbi en snabbis på förmiddagen, vilket var trevligt!!

Idag har det blivit kyckling för hela slanten, både till lunch och middag! :) Helstekt filé med ris, grönsaker och tzatziki till lunch och filé med ris och spenatsås och grönsaker till kvällen!

Går faktiskt ganska okej med sockret. Mår inte allt för dåligt av det just nu iaf...

I morgon hoppas vi på fint väder igen, för då sticker vi till stranden och badar, äter lunch och myser!!

Nu är det snart nattning för barnen och sen sticker jag och två av hundarna (Alfa och Cira) ut på promenad innan det är Hell's kitchen på tv....

Ha det gott!!//Anna

Kommentarer

  • Marlene säger:

    Hittade din blogg av en tillfällighet. Grattis till en lyckad viktnedgång!

    2009-08-18 | 11:25:07
    Bloggadress: http://fdensammamamman.blogspot.com/
  • Anonym säger:

    Hej!



    Woow...Grattis till en lyckad viknedgång. Beundrar verkligen dig. Hur har du lyckats att gå ner så mycket i vikt. Är själv en överviktigt tjej som försöker gå ner men lyckas inte :( Jag tränar 2-4 gg i veckan, cyklar till jobbet ( det tar ca 25min fram och tillbaka) Plus att jag bor på 4:e våningen utan hiss:P Och försäker undvika de onyttiga men det är inte så lätt.:S Har du några tips och råd. Är väldigt tacksam för svar :)



    MVH Sara

    2010-06-29 | 18:35:51

Kommentera inlägget här: