Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Hej och hå!...

Kategori: Allmänt

...Här stressas det på för att hinna med allt innan vi åker! :) Ska bli härligt och vi hoppas på soligt väder hela veckan lång! Dock kan det få vara lite molnigt i morgon då vi ska sitta i bilen hela dagen!! Vi åker härifrån kl 04:30!!!

Skönt är iaf att man har huset väl omhändertaget, dag som natt!!!

Idag har vi varit till ICA Maxi och handlat lite mat som ska med, sen var vi ut med hundarna till mina föräldrar! SOM vi kommer saknar våra tjejer!!!

Till lunch idag åt jag kokt potatis och en panerad fiskfilé! Det var HUR gott som helst. Har inte ätit panerat sedan förra året någon gång, men det gäller att se upp med vad jag unnar mig på semestern för jag fick jätteont i magen efter fisken. Min mage är absolut INTE van vid fett. Tillägger att jag inte har överstigit mina points idag trots fisken!! :D

Nu ska jag ta och betala lite räkningar och sen är det utpackning (heter det så?!?!) i bilen som gäller. Sen lite nervarvning med jordgubbar m mjölk innan det är dags för huvudkudden!

Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg när jag kommer tillbaka (söndag nästa vecka skriver jag nog igen) så ni inte försvinner nu när det blir dött här i en vecka?!?!!! :)

Så... ha det gott och hej på en vecka!! Kram//Anna


VINKE VINK! :)

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Hör när du kommer hem!

    Ha det bäst!

    Kram

    Madeleine

    2008-07-19 | 23:08:52
    Bloggadress: http://gdw254v.cybersite.se/
  • camilla säger:

    Jodå klar man stannar;)

    Hör bara av dig sen:)

    Ha en trevlig semester!

    Kram

    2008-07-20 | 13:30:25
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Cornelia Eriksson säger:

    O ja... klart vi finns här när du kommer hem.

    Skall bli kul att höra hur du har haft det.

    Kram och pepp

    Cornelia

    2008-07-22 | 19:08:01
    Bloggadress: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: