Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Fullt upp...

Kategori: Allmänt

...ja idag har jag varit  mamma till TRE barn! :) Iaf har jag haft den känslan. Inte nog med att man jagar runt en 1-åring och en 4-åring. Men idag har jag även haft hand om ett tredje barn...-MIN MAN! hi hi hi

Nä skämt o sido han har varit riktigt sjuk med hög feber så lite synd om honom är det! Men samtidigt så har jag hållit på o städat o tvättat hela dagen, så nu när jag har jagt ner barnen är jag helt slut!!! MEN...jag har promenaden med hundarna kvar!! Så det är bara att ge sig iväg med dom, det har ju dom väntat på hela dagen! 



Efter det blir det soffan med lite jordgubbar o mjölk! :)

Till lunch och middag idag blev det kycklingfilé med potatis och yoghurtsås - 5,5 points/portion
Till mellanmål, förutom frukt och vatten så har jag ätit kanelknäcke med färskost! Såå gott!

Ingen vägning idag eftersom det är sommaruppehåll, men ska ju åka till Gävle o väga mig på torsdag nästa vecka, nästan så att man längtar!!

Nä, nu står väl hundarna vid dörren redan, ha ha

Ha det gott//Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: