Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Utmanad...

Kategori: Allmänt

...utav Smilla och Bettan! :)

8 saker




Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.


8 favoritprogram:
* Grey´s Anatomy
* Hell´s kitchen
* Riskförlossningar (tv4 fakta)
* CSI Miami
* Leilas mat
* Desperate housewifes
* Idol
* So you think you can dance


8 saker jag gjorde igår:
* Var till viktväktarna
* Handlade mat
* Var med sonen till tandläkaren
* Lagade hemmagjord pizza
* Bloggade
* Pratade i telefon
* Vaggade min ledsna dotter till söms
* Läste god natt-saga


8 saker jag ser fram emot:
* Nästa löning
* Samtal ifrån VV
* JULEN
* Mysa med familjen
* Baka
* Förbereda min sons första barnkalas
* Att lära mig mer på jobbet
* Hålla min vikt stadig

8 favoritrestauranger:
Inte jag heller har 8 st favvo-restauranger... Har nog förresten bara en favorit, för jag tar mig inte ut så ofta! :) Det är iaf Churchstreet i Gävle!

8 saker på min önskelista:
* Att mina älsklingar är glad och friska
* En dator
* En crosstrainer
* Ett besök hos en frisör
* Att slippa värk och trötthet
* Kläder
* Kläder
* Kläder :D

Jag utmanar: Jessica, Linda och Emma :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: