Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Sorry, vänner...

Kategori: Allmänt

...inga bilder idag heller! Ibland är det drygt med ny dator.. Har installerat programmet för fotografier, men det vill iaf inte komma några bilder. Har suttit i över två timmar nu och jäklats med datorn! Trött nu vill jag lova!

idag har vi varit och storhandlat mat på ICA Maxi, på nyårsafton ska jag ju göra 3-rätters! Ska bli jättekul för jag tycker det är så roligt att få laga och bjuda  på mat! Menyn får ni veta lite senare... :)

igår kväll satt jag och gjorde mat-schema fram till nästa vägning på VV (7/1), så himla skönt att ha det färdigplanerat och inhandlat. Idag blev det makaroner och köttbullar till lunch och broccoli och fetaost-biffar till middag (finns recept här på bloggen) Till biffarna åt vi 3% kalkonbacon och tsatsiki. Jättegott och alla tallrikar var det slut på.
Var ut på en promenad på eftermiddagen, dum som jag var satt jag på mig en keps istället för mössa! Höll på å frysa öronen av mig. hi hi

Jag gillar förresten nyår. Blir alltid lite jollig och ska tänka tillbaka på stora händelser under året..Brukar ju alltid bli en massa tankar om barnens utveckling och framsteg...
Under år 2008 har det ju faktiskt hänt en hel del för mig också (inte bara för barnen). Bara det att jag har avsatt tid för mig själv och satsat på det här med att gå ner i vikt och må bra och därigenom oxå bli en bättre mamma, fru, vän, dotter mm mm :)
Ska bli spännande att gå på info-möte hos VV här i mitten av januari... :)

Oj vad jag babblar på. Skönt att skriva lite nu efter att ha suttit och varit arg på datorn.... Förhoppningsvis ordnar det sig SNART så jag kan lägga ut lite julbilder mm!!!

God natt på er!

Ps. Vääldig träningsvärk idag...aj aj :)

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Gör inget att det inte kommer bilder idag, vi kan allt vänta =)

    Vad blir det för 3 rätters då?? Nyfiken



    Kram

    2008-12-29 | 23:21:25
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Pia säger:

    Håller med Jessica... Nyfiken. Jag är ju en av de lyckligt lottade som blir bjuden på nyåret.

    Kramiz

    2008-12-30 | 09:30:22
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Cornelia säger:

    Alltid bra med träningsvärk, då har man varit duktig :-) Blir det en liten krönika över 2008 här på bloggen månne?

    Kram och pepp

    2008-12-30 | 10:35:01
    Bloggadress: http://www.mia-caramia.blogspot.com
  • camilla säger:

    Ville bara kika in och önska dig ett gott nytt år!!

    Kram

    2008-12-30 | 15:56:43
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • sanna säger:

    Ha en fin nyår nu vännen. Önskar dig massa kärlek till nya året.

    Kramar om

    2008-12-30 | 19:17:26
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Ner40kg säger:

    Infomöte för att bli konsulent? :D Åh, va bra du skulle passa som det! Och jag hoppas du blir årets viktväktare! Du har ju gjort en enorm resa! :) Många kramar, och gott nytt år! <3

    2008-12-30 | 22:41:51
    Bloggadress: http://ner40kg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: