Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Snart kör vi igen...

Kategori: Allmänt

...ska till jobbet om ett par timmar. Blev inte så himla sent igår, för jag har så gulliga arbetskamrater som lät mig gå hem först, eftersom jag var så krasslig. Känner mig feberfri idag iaf men väldigt förkyld... Men det ska nog gå! :) 

Jag är ju stört-tråkig den här helgen oxå, här på bloggen. Eftersom jag nästan bara jobbar....NÄSTA vecka däremot!!! Kan jag lova både mat och motions-planering OCH nya recept!!!!! :D

Nu ska jag umgås lite med barnen! :)

-KRAM-

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Tack desamma vännen!!



    Ta de lugnt på jobbet, själv ska jag försöka motstå allt gott ikväll..



    Kram kram

    2008-12-13 | 12:07:09
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Jag ser fram emot bloggandet ifrån dej och lite recept :) hihi.. vi hörs..

    Ha en bra kväll gumman..



    Kram

    2008-12-13 | 14:06:44
  • Sanna säger:

    Hej vännen! Jag förstår inte hur du orkar... Du måste ta hand om dig om du känner dig krasslig....

    Kramar om dig och hoppas du får en lugn kväll...

    2008-12-13 | 19:28:55
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Det gör inget om du är "tråkig " just nu. Bara du återkommer!

    Hoppas att du mår bättre nu! Och hur går det med jämnvikten?

    Kram

    2008-12-15 | 23:36:37
  • Marie Hj. säger:

    Ojdå, glömde skriva att kommentaren var från mig ;)

    2008-12-15 | 23:37:51
    Bloggadress: http://batgirlsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: