Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Lurade...

Kategori: Allmänt

...Ja, min lilla familj blev riktigt lurade nu ikväll. hi hi hi.
Jag ställde middagen på bordet! Och alla tre mina älsklingar högg in med god aptit på det dom trodde var kycklinggryta. Jag satt och småflinade hela tiden, När alla ätit färdigt och tallrikarna var tomma (och sonen gått från bordet, för han tror fortfarande att det var kyckling han åt), så frågade jag Erik om det var gott. "Ja, jättegott", svarade han! "Vad har du ätit?" frågade jag! Han såg lite osäker ut, men sa "kyckling".
Jag brast i skratt och berättade att han nyss ätit quorn-gryta, för första gången i sitt liv! :)

...Roligt, tyckte jag det var iaf och det var definitivt inte sista gången det serverades! Lättlagat och betydligt nyttigare än korv!! :)

//Anna

Kommentarer

  • sanna säger:

    Hihii det har jag lurat den äldsta flera gånger. För han är så att bestämmer sig om han ska tycka om det eller inte. Så länge han tror att det är kycklig äter han, men nu har han kommit på mig. Men tycker det är okey ändå...

    Kramen

    2008-12-18 | 19:13:34
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Mia säger:

    Bra med vågen, you go girl!! Hoppas du känner dig bättre till mods och lättare kan tackla ev sötsug!!

    Trodde jag skulle få äran att slinga?!....:)

    (Efterlyser ev recept på quorngrytan). Hörs o syns

    kramar från syster

    2008-12-18 | 20:36:39
  • Linda säger:

    Du e inte dum du eller...se bara till att inte ungarna kommer på dej, då kanske dom börjar frågasätta vad det är du bjuder på:)

    Hoppas du har de bra i julstöket.

    Kraaaaam

    2008-12-18 | 21:36:10
  • camilla säger:

    Ja qourn file den är bara såå god och smakar precis som kyckling ;) har oxå lurst mina barn,men gubben han är inte så lätt lurad. Han märker direkt om det är något annat :)

    Men du kan du inte lägga ut receptet på din gryta?

    Kramar

    2008-12-19 | 08:41:24
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här: