Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

kort o tråkigt...

Kategori: Allmänt

...blir nog det här inlägget. Jag är så trött och slut. Har fått en ordentlig förkylning nu oxå... Jobbade kväll igår och så dag idag. Har varit jättestressigt idag på lunchen (själv fick jag inte min lunch förrän kl 15), nu längtar jag bara efter sängen och kudden!! I morgon och på lördag blir det nog 12-timmars pass och sen ca 10 timmar på söndag... Sen lugnar det ner sig med jobb. Bara att hoppas att jag håller mig frisk tills den här helgen är över!!

Matmässigt har det gått sådär, slapp iaf julmaten idag och tog potatis med kycklingfilé och sås. Men sen har det faktiskt slunkit ner en och annan pepparkaka sen jag kom hem och till frukost blev det baguette med lätta.. :)

Nej, mina vänner. Nu blir det mjukisbrallor på och sen kryper jag ner i soffan!!!

KRAM PÅ ER!

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Du är duktig.. hungrade du inte ihjäl dig då när du fick sen lunch..? de skulle jag ha gjort..



    Nu får du ta och mysa lite med familjen.. kram

    2008-12-11 | 20:23:16
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Camilla säger:

    Men gud vad du jobbar och sliter vännen! Inte konstigt att du är helt slut.

    Får hoppas det lugnar ner sig snart så du får lite vila :)

    Kram

    2008-12-11 | 22:51:59
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här: