Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Kära vänner!!!...

Kategori: Allmänt

...I dag har jag och maken varit in till valbo och trängts på mellandagsrean (det var fruktansvärt med folk), nästan bara för Er skull!!! ;) NY DATOR!!!!! iiiiiiiiiiiii vad jag är glad!!!! Jag har gått BANANAS här hemma utan dator HELA julhelgen!!! Men nu verkar det funka finfint iaf :D

Julen har varit trevlig och lugn. Var och jobbade lite igår på juldags-kvällen, men annars har det varit familjen som har gällt! Och förresten points-tänket tog nog tomten med sig tror jag, för SOM jag har ätit fel!!!! :( Men jag är fullt medveten om det och det var mitt val!!! I dag har jag sett två stycken som har varit ute och joggat och jag blev SÅ avundsjuk vill jag lova!!! Så det ska bli riktigt skönt att återgå till det normala nu efter helgerna!

Nu är ju julhelgen över och i morgon fyller sonen hela 5 år!! Jag kan inte tro det! åren flyger verkligen iväg!!! :)

Så nu ska jag gå och hjälpa maken lägga barnen innan det är dags att förbereda tårta inför i morgon, samt blåsa ballonger och plocka leksaker! hi hi i morgon är del kalas för släkten och på söndag ska han få ha sitt första barnkalas! Då kommer det 6 stycken busiga killar hit på spindelmannen-kalas! :)

Återkommer säkerligen ikväll nu när jag ÄNTLIGEN har tillgång till min kära blogg (och till era braiga bloggar som jag ligger såå mycket efter i nu)!!!


KRAM PÅ ER

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Men äntligen Anna!! har kollat här flera gånger om dan, men inge nytt.. Nu är jag nöjd =)

    Här börjar vi bli friska, igen.. Kände nu att Edit börjat få första tanden! Kan ju vara därför hon varit så krasslig. Hög feber flera dagar..

    Men nu hoppas vi på att få vara friska länge!!

    Säger desamma om VV.. Ojoj, och inte kan jag skylla på nån annan än mig själv heller! Men det är bara att ta NYA tag!!



    Kramar på er från oss!

    2008-12-26 | 19:43:53
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Linda säger:

    Ja jag säger då som Bettan-Åntligen Anna!

    Som jag har saknat dig!!

    Men nu förstår jag, inte så lätt om datorn är paj!:(

    Har du köpt ny skärm o allt eller var det kanske en bärbar du köpte??

    Jag skulle vilja ha den mindre som telia gjort reklam för..hmm...vad heter den nu igen??

    Jag minns inte men rosa iaf:)

    Fast den lär ju inte vara nedsatt..



    Jaha ni var i Valbo idag, vi kom från Uppland vid 13 tiden & då var det kö ända ut på riks80!

    Kan det måntro finnas nåt kvar till oss imorrn??:)



    Kram

    2008-12-26 | 20:54:28
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Lisa Larsson säger:

    Hittade din blogg idag och blir mäkta imponerad!!! Vilken fantastisk förvandling!

    ViktVäktade jan-juli och gick ner 20 kg och sen blev jag gravid och då har det verkligen barkat iväg. Längtar otroligt mycket efter mitt hälsosamma liv som totalt fallerat. Så just nu söker jag efter Vikt Väktarbloggar för att hålla min motivation uppe tills jag har fött mitt andra hjärtegryn. Då jädrans ska vi ut på långprommisar och räkna points.

    Du är verkligen en inspirationskälla och jag kommer följa din blogg.



    Hälsningar Lisa Larsson, Gysinge

    2008-12-26 | 23:02:24
  • Jessica Lindell säger:

    Mysigt!!

    Jaa har längtat efter bloggande ifrån dej.. :)

    Nu under julen får man fuska lite ang va man äter.. de har jag gjort..



    Kram

    2008-12-26 | 23:32:16
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: