Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Herregud... :)

Kategori: Allmänt

Ja jag har överlevt barnkalaset!!! :) Men gudars, säger jag bara!!! hi hi Både jag och lillprinsen kommer nog somna ovaggade ikväll!! Men han är helnöjd iaf och det är det som är huvudsaken!!!

Det var förresten underbart att springa på förmiddagen. Var inte så fasligt halt, så det var ju skönt!!

Innan kalaset började fick vi oxå besök av min kära vän Johanna med familj!! Underbart att se dig gumman!!!
 
Idag till lunch lagade jag lax! Så underbart att äta nyttigt nu efter julhelgen!

Tog iaf laxfilé och la i en form, strimlade purjolök och squash över. Blandade fraich med sweet chili, citronpeppar, salt och lite honung - hällde över laxen. Toppade med lite strimlad rödkål för färgens skull!! Till det åt vi sallad och kokt potatis!!! MUMS! :)

Nu till kvällen blir det rester med gårdagens kyckling! :)

På återseende.... :)

Kommentarer

  • Jessica Lindell m. familj säger:

    de lätt gott. jag håller på kikar bland dina recept, finns mkt gott där.. kram

    2008-12-28 | 18:06:19
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Johanna säger:

    Vad kul att kalaset blev lyckat =) Det var verkligen jätte mysigt att träffa er igen! Saknar dig vännen, hoppas jag lyckas övertala Markus till flytt ;) Kul var det också att få se dig i verkligheten,det var ju ett tag sen, riktig snygging som mötte oss i dörren!!! Stora kramar från mig

    2008-12-28 | 18:37:11
  • L säger:

    Hejsan!Hoppas ni sover gott nu i natt,tar på me kalas.Nån tid för oss också nåt tag kanske?Ha det så bra tjejen, hälsa familjen. Kramar

    2008-12-28 | 23:05:03
  • Linda säger:

    Skönt att höra att ni överlevde kalaset:)

    Det brukar kunna gå vilt till & man är rejält mör när de går, men nöjd:)



    Mmm det receptet med laxen lät gott!!

    Efter nyår, då jäklar ska jag ta nya tag...men jag skulle behöva lite hjälp av dig att komma igång!

    Skulle det kunna gå tror du?

    Lite tips & ideer menar jag:P



    Kram Kram

    2008-12-28 | 23:34:03
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • sanna säger:

    Hej vännen! Hoppas att ni haft en fin jul tillsammans. Ska bli så skönt när alla jul helgerna är över känner jag. Hoppas du får en fin nyår också.

    Kramar om dig

    2008-12-28 | 23:39:33
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Linda säger:

    Ååå vad glad jag blir att du kan finnas med tips & råd, det kommer hjälpa mig mkt!

    Kul att du gillar mina kommentarer, men jag skriver bara hur jag känner & tycker..

    :)

    Kram!!

    2008-12-29 | 09:16:20
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Jenjo säger:

    Hej Anna!

    Jag har varit lite (eller rättare sagt väldigt mycket) frånvarande från webben ett tag. Men jag har har helt enkelt tappat stinget med min vikt. Jag klarade inte ens att läsa alla andras bloggar.



    Fast idag ställde jag mig på vågen och idag var det denna fröken som insåg att det går inte. Jag gick ner 40 kg en gång, och om jag fortsätter så här, så är de där 40 tillbaka inom snar framtid.



    Därför är jag tillbaka och även om jag inte kommit igång helt med bloggen än, så samlar jag kraft och inspiration från er andra.



    Ha en härlig avslutning på året! Vi hörs snart igen!



    KRAMIS

    2008-12-29 | 16:48:56
    Bloggadress: http://matmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här: