Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Hej alla!..

Kategori: Allmänt

...Tror ni att jag har försvunnit igen?!?! :)

Jag håller på o gå bananas här hemma för vår dator har gått sönder!!! Fruktansvärt irriterande!!!!

I går var vi och i Furuvik på mysig julmarknad! Jättemysigt!!! :)

I dag har jag jobbat mellan 7-15 och nu är vi hemma hos mina föräldrar och firar en för tidig julafton, kan inte fira på den rätta dagen pga att mina föräldrars hund ska ha valpar vilken dag som helst!! :) Nu är jag mätt och belåten och ska återgå till min familj!! :)

KRAM PÅ ER ALLA!!!!!

Kommentarer

  • Jessica Lindell m. familj säger:

    Åh mysigt.. Vi firar också en tidig julafton med Stefans syskon..

    Åh snart kommer valparna, va roligt.. :)



    Kram

    2008-12-21 | 19:22:51
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Linda säger:

    Ååå ska de ha valpar!

    Vad mysigt.

    Vad är det för ras??

    Kram

    2008-12-22 | 17:00:58
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Linda säger:

    Hejsan gumman...Vi va också till Furuvik i helgen, jätte fint var det och ungarna stormtrivdes..Hade Bella fått bestämma hade vi fått med en apa hem.Nu ska jag snart hem o sova lite,sen är det fullt upp med julförberedelser av olika slag.

    Ni tar väl inte en till hund nu av din mamma;)

    Hoppas ni får en mysig jul....sköt om dej!!

    KRAM vännen min

    2008-12-23 | 05:29:28
  • bosse säger:

    GOD JUL på er.

    Bosse

    2008-12-24 | 08:17:09
  • Bettan säger:

    GOD JUL PÅ ER!!

    Hoppas ni mår bra alla. Edit har hög feber =(



    Kram kram

    2008-12-24 | 09:41:36
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Johanna säger:

    God Jul älskade vän. Jag är i gävle utan mobil =/ men hör av mig till dig imorgon när allt är lite lugnare =) Hoppas ni haft en lika mysig jul som vi,nu sover lilleman och det ska snart jag också göra. En stor kram från oss till er

    2008-12-24 | 22:45:23

Kommentera inlägget här: