Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

God dagens!...

Kategori: Allmänt

... Nu är födelsedagskalaset över för sonen och det har varit full fart hela dagen! :) I morgon väntar som sagt barnkalas!

Får se om jag hinner installera lite program ikväll så jag kan lägga upp lite bilder!

Nu har jag slängt in lite kycklingfilé och klyftpotatis i ugnen. Det ska bli så gott!! :)

........Sen har jag fått ett "problem", eller jag vet inte vad jag ska kalla det....som jag tar upp med Er så fort barnen har somnat ikväll!!!

Kram på er

Kommentarer

  • Cornelia Eriksson säger:

    Då är jag redo här vid datorn förlite problemlösning lite senare ikväll.

    Kram så länge

    2008-12-27 | 17:47:42
    Bloggadress: http://www.mia-caramia.blogspot.com
  • Ingela säger:

    Hej igen. Va skönt att du är på banan igen...

    POINTS vá är det????????

    Satan i gatan va god Rocky roaden va. (den är slut nu, som tur är). Aladin askarna är också slut.

    Min mage har också tagit slut känns det som.

    FY FAN vad jag mår ILLA. Trot eller ej, men man mår SÅ MYCKET bättre när man räknar points. Ska placera Karin på axeln igen i morgon. Nya tag....

    2008-12-27 | 19:24:46
  • Jessica Lindell säger:

    Roligt med barnkalas, det är de ju alltid.. Hoppas allt är fint med dej.. ser fram emot lite bilder när du fixat med programen...

    kram

    2008-12-27 | 19:31:22
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: