Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Ett sista "svull"...

Kategori: Allmänt

...ja idag blir det ju inte direkt VV-vänligt, kan jag ju säga!!... Men i morgon vaknar jag som viktväktare igen. Och det ska faktiskt bli riktigt SKÖNT!!!! Har ju liksom lyckats med bedriften att gå upp typ 4 KILO över jul (och under min jämnvikt som råder nu!!!), attans vad det känns pissigt vill jag lova! MEN som sagt, ska bli så skönt med ordning på torpet igen. Och jag tror faktiskt att jag skumpar av mig jul-vikten relativt fort med min matplanering och mycket motion!... :)

Nu är jag mitt uppe i middagsförberedelser, mycket att göra... Menyn är ju lite hemlig så ni får veta vad det blev och hur det smakade i morgon, då har jag också tänkt skriva en liten krönika över mitt 2008! :)

JAG HOPPAS NI ALLA FÅR ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR OCH JAG VILL TACKA SÅ OFANTLIGT MYCKET FÖR ATT NI FÖRGYLLER MINA DAGAR!!!!!!!

-OVER AND OUT 2008- //Anna

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Gott nytt vv-år!

    Allt ordnar sig efter helgerna, lr??!!

    Jag fick en crosstrainer och jösses vad jag bränner nu!! Har precis avverkat 15 min, orkade bara 3 min på juldagen....

    Nu tar vi nya tag 2009!!

    Kram på dig!

    Madeleine

    2008-12-31 | 12:10:30
  • Bettan säger:

    Nej, eller hur. Ikväll blir det massa gott, tror jag! =) Ska ju bort på mat! Så VV-tänkande får kanske glida lite åt sidan ikväll..

    Men som du skriver: Imorgon vaknar vi som viktväktare!



    Ha de så bra så hörs & syns vi!!



    Kramar

    2008-12-31 | 12:39:41
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Marie Hj. säger:

    ETT GOTT NYTT ÅR till dig oxå!!!

    Kram

    2008-12-31 | 12:41:11
    Bloggadress: http://batgirlsblogg.blogspot.com
  • Ann säger:

    Tack för i år och vi önskar dig och din familj ett Gott Nytt År!!!



    Kramar till er alla från oss.

    2008-12-31 | 14:12:41
  • Jessica Lindell säger:

    Jag tycker du är kanon duktig.. Plander mat och så.. det är bra.. :) såd e inte blir stressigt..



    Vi vill önska er gott nytt år!!



    Kram

    2008-12-31 | 15:24:19
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Jessica Lindell säger:

    Gott nytt år =)



    Du är kanon duktig, något recept på någon fisk??



    Kram

    2008-12-31 | 15:26:09
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: