Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Svar...

Kategori: Allmänt

...tänkte lägga in lite svar på era frågor, eftersom det har kommit in en del. Ska försöka komma ihåg så många som möjligt!!

* Vikterna jag använder till stavgången är sandvikter med kardborreband som jag sätter runt hand och fotleder.

* Hundarna som vi har är en Chihuahua och en Finsk lapphund

* Gårdagens kläder (o menar då speciellt den gröna tröjan) är lite för stor (!), men hade den ändå eftersom den är helt oanvänd, hann inte använda den innan den blev för stor. Men det fick gå ändå, hi hi

* Kycklinggrytan brukar jag tillaga med Milda mat extra, kyckling, lök, champinjoner och paprika. Svartpeppar, kycklingfond, grillkrydda, soja och bara en liten "touch" av curry! (blev lite mer av det sistnämnda igår..."mutter")  :D

Det var några iaf!! Det är bara att fråga på vet ni!! :)

Fick förresten ett medd. på msn igår, en gammal klasskompis som skrev att hon blir taggad av att läsa min blogg. Och jag blir så glad då för jag blir taggad av era fina kommentarer och funderingar! Så då går det ju åt "båda hållen" så att säga!! Och det är ju bara underbart!!

"hörs" ikväll!! Kramar/Anna

Kommentarer

  • camilla säger:

    Aj då här kommer en fråga till;) Pointsen på grytan? Låter väldigt god,så jag funderar på att fixa till den i morgon:)



    Kram

    2008-08-06 | 15:42:20
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Linda säger:

    Tack för svaren;)

    2008-08-06 | 19:29:44
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: