Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

snart dags...

Kategori: Allmänt

...att ge mig ut på dagens joggingrunda. Inte jätte-taggad idag pga allt målande. Ont i rygg och huvud, ryggen pga av tokig ställning medan jag målar och huvudet pga att jag använder lackfärg.

MEN
inget kan få mig att låta bli träningen, speciellt INTE dagen före vägning!!! Ska bli så spännande i morgon och skönt att komma igång med regelbundna VV-möten! Har ju tagit det lite lugnare under dom här senaste sommarveckorna (vill ge huden lite tid), men jag hoppas och tror iaf att det blir ett minus som jag är nöjd med! Förra gången jag vägde mig var vecka 28, den 10:e juli och då stod ju vågen på 79,7. Det var ju i Gävle så jag har inte vägt mig på "rätt" ställe (Tierp) sen vecka 26!!! Då vägde jag 81,2! Så jag hoppas att Karin ser lite skillnad på mig iaf ("min" konsulent) :)

Väger mig på förmiddagen men kommer nog inte hinna skriva något här förrän mot kvällen. Massor att göra i morgon! Det ska handlas, städas, målas, lagas mat, sonen ska på fotboll mm mm

I dag blev det lövbiff med potatis till lunch och gröt till kvällen (alltid gröt till middag dagen före) :D

Nu har barnen somnat in så nu kan jag smyga mig ut och flåsa lite, hi hi

Ha det så gott!!//Anna

Ps. Wish me luck tomorrow!!!!

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Lycka till imorron önskar jag dig! Jag hittade din blogg idag och blev så insiprerad, jag har varit/är Viktväktare och gått imål för ett par år sedan men sedan skött det själv men nu har jag gått upp 10 kg och ska ner så jag började idag och det har gått bra. Du får ha en fin kväll! Bästa hälsningar Jonna!

    2008-08-19 | 21:28:52
  • Linda säger:

    Stort lycka till till dig idag!!

    Ska bli kul att läsa ikväll vad vågen stod på=)

    Förresten, jag var i Tierp i söndags, kompisar som har köpt hus därL

    Super fint område & hus.

    Jaså du har med kikat på de där gardinerna=)

    Kram

    2008-08-20 | 07:11:02
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Jenjo säger:

    LYCKA TILL!



    Du kommer säkert att ha ett bra resultat, med tanke på hur mycket du rör på dig. Du är så duktig så... :)



    Kramis

    2008-08-20 | 08:54:55
    Bloggadress: http://matmotion.blogg.se/
  • camilla säger:

    Ja lite sent kanske men jag önskar dig lycka till ändå;)

    Åhh är såå nyfiken på hur det gått. Skynda dig till datornär du snäll;)

    Kram

    2008-08-20 | 09:04:43
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Bettan säger:

    Fortfarande inte fått nå mail från dig! Va konstigt=)

    2008-08-20 | 15:32:49
    Bloggadress: http://bettang.blogg.se/

Kommentera inlägget här: