Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

SENT...

Kategori: Allmänt

...attans vad sent det blev idag innan jag kunna sjunka ner vid datorn. Dagen har varit fullspäckad av massa olika saker...Började dagen med bullbak iaf, så nu har jag det gjort! :)


Sen har jag haft lite "ensamtid" med sonen, vi var till biblioteket, affären och badet alldeles själva! Det tyckte han var mysigt. Kan ju faktiskt vara skönt att ha mamma för sig själv ibland!

Sen har jag målat idag igen, äntligen färdig med fönstren! :) Till slut (typ vid 21:30) fick jag äntligen till en promenad oxå, men nu är jag helt slut vill jag lova. I morgon blir det lugnt på förmiddagen och vid lunch bär det av till hotellet! MYSIGT! :D
 
Ha det gott//Anna

Ps. Svar till Saras fråga: Sandvikterna har jag köpt på RUSTA. :)

Kommentarer

  • Linda säger:

    Kan du inte skriva ut receptet på bullarna här?

    De såg så goda ut!

    Hoppas ni får en toppenhelg på hotellet.

    Vart är det ni ska bo?

    Kram

    2008-08-23 | 09:04:55
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: