Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Rapport...

Kategori: Allmänt

..Nu har jag målat och donat en bra stund. Nu måste jag köpa mer färg innan jag kan fortsätta. Vi hade tänkt att det skulle vara färdigt i gillestugan till på måndag då jag fyller år, men vi kommer nog inte hinna möblera innan :( Allt tar ju mycket längre tid än vad man tror..

Precis ätit middag, kör stenhårt på min kasslerbit som aldrig vill ta slut.. :) 90 gram kassler m 160 g potatis och yoghurtsås - 4,5 p- både till lunch o middag

Nu är det snart dags att bada och natta barn, innan kvällspromenaden och innan Erik sticker till jobbet (nattvecka, suck).

I morgon är det dags för jogging igen!...

Ha det gott//Anna

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Hej hopp!

    Du är så duktig så=)

    Kom på en sak nu närm jag satt å kollade på VV's hemsida. Kan ju lika gärna väga mig i Tierp som att åka till Gävle! Nu kan jag inte slingra mig längre! Haha

    Hittade ing mobilnummer till dig, kanske kan samåka då om du inte åker med nån annan redan.

    Du kan väl skicka ett mail när du ser detta.

    Kram på dig!

    2008-08-18 | 19:23:34
  • Jenjo säger:

    Kassler är ju gott och magert. Tur det eftersom du aldrig får slut på din bit!



    Kramis

    2008-08-19 | 07:50:29
    Bloggadress: http://matmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här: