Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

PUH...

Kategori: Allmänt



Nog för att dom sa på nyheterna häromdagen att man lever längre när man joggar...men idag trodde jag att jag skulle avlida, vill jag lova! :) Inte nog med att jag utökade min runda med 25 min, jag joggade oxå på förmiddagen och det brukar jag så gott som aldrig göra. Fått för mig att jag har mer näring och ork i kroppen när jag springer på kvällen när jag har ätit riktig mat, istället för bara frukost.
Ja ja, jag är riktigt nöjd ändå, att det gick så bra. Och det är SÅ KUL att springa terräng!!!! :)

Kommentarer

  • Coyntha säger:

    Heja på dig! Bra jobbat! Du borde prova att äta frukost och mellis innan du springer. Det borde funka!



    Hur många km springer du?



    Jag ska spring Midnattsloppet i morgon!! ;)



    kram

    2008-08-15 | 12:30:47
    Bloggadress: http://coyntha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: