Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Oj oj oj...

Kategori: Allmänt

...Som sagt så springer dagarna förbi! :) Men nu har jag landat litegrann framför datorn och skickat iväg anmälningar till hundutställning om en ca en månad! Ska bli kul men med tanke på hur hundarna ser ut för tillfället så är det bara en rolig grej för att det är på hemmplan! :)

Ska snart natta barn och sen blir det nog en promenad.

Joggningen igår kväll gick långt över förväntan, har aldrig gått så bra på asfalt! (vågade inte springa i skogen, ÄR ju mörkt om kvällarna nu!)

I dag har jag ätit tonfisksås för tredje dagen i rad och är ganska så less på den. Så nu har jag fryst ner resten, blev två matlådor så det är ju bra!
Till middag blev det sötsur gryta med ris (receptet finns här på bloggen) och sallad!

Jag och dottern var till Lidl och handlade på förmiddagen, förutom allt nyttigt och nödvändigt hittade jag en glass som är väldigt lik GB:s Solero och bara 2 points!! Mums!! Sen hittade jag chokladskorpor för 0,5 p/st. :)


Jaja nu är det dags för lite nattning mm. I morgon åker vi och köper ännu mer lister samt en stoor heltäckningsmatta!! SNART(!) är det färdigt!!! (iaf med det vi håller på med just nu, man blir ju aldrig färdig när man bor i villa!!)


Ha det gott!!//Anna



Kommentarer

  • Jenjo säger:

    Kul att du känner att din motion går lätt. Det gör det inte för mig, men jag har ju kommit igång ordentligt den här veckan först. Och det tar väl ett tag innan man får upp kondisen... :)



    Tonfisksåsen du har ätit i veckan... Har du gjort den själv och hur gör du då i så fall?



    KRAMIS

    2008-08-13 | 07:58:04
    Bloggadress: http://matmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här: