Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Nu börjar det bli lugnt...

Kategori: Allmänt


...i stugan! :) Gästerna har gått och jag är jättenöjd. Fått en del pengar till kläder (som behövs när man bygger upp en ny garderob) och så fick jag viktväktarnas pointsvåg, som jag ska försöka lära mig förstå mig på! ha ha

Sen har jag fått 3 buketter med rosor (ÄLSKAR rosor)!! Så nu ser det så fint ut här!

Erik jobbar eftermiddag och det är ju alltid lite tråkigt... Och jag har överstigit mina points idag igen. (kanske "tillåtet" på födelsedagen men känns iaf inte bra) Första gången jag har slarvat ordentligt i 2 dagar SAMMA vecka! Kanske får förbereda mig på mitt första + på vågen på onsdag... Erik försökte "trösta" mig med att säga att det är okej om jag får det, har ju faktiskt gått så HIMLA bra detta år, och det håller jag ju med om...men jag kommer må jättedåligt ändå!!! BLÄ  :(

Nu längtar jag tills Erik kommer hem så han kan äta upp bullarna som blev över, så att dom slutar ropa på mig ifrån köket!!!

Nu måste det bli ordning igen!!

Kommentarer

  • linda säger:

    Ett stort grattis till dig på din stora dag!!

    Vad härligt att du blev nöjd med den=)

    Kram

    2008-08-25 | 19:20:51
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Isabelle säger:

    Men grattis på födelsedagen!!! :-)

    2008-08-25 | 20:54:11
    Bloggadress: http://autumn-08.blogspot.com/
  • Helena säger:

    Hej!

    Och grattis iefterskott! :0)

    Dina bullar ser verkligen goda ut, får skriva av receptet och baka dom någon dag!

    Ha det bra!

    2008-08-26 | 10:04:50
    Bloggadress: http://Titti40.logg.se
  • Jenjo säger:

    Det vattnades i munnen när jag såg bilden på dina bullar. Så om du inte har lyckats hålla dig från dem helt och hållet, så förstår jag verkligen.



    Hoppas du inte har ångest nu utan kan tänka tillbaka på din födelsedag med glädje.



    Nya tag idag! Kramis

    2008-08-26 | 10:28:30
    Bloggadress: http://matmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här: