Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Laddar...

Kategori: Allmänt

...håller nu på och laddar inför stavgång med vikter. Så fort barnen har somnat! :) Har nog en förkylning i kroppen, känns det som så jag vågar inte springa!

Till lunch idag så hade jag verkligen ingen lust att äta mat, än mindre laga den. Så det blev en redig smörgås med vitkålssallad! Och jordgubbar till efterrätt! Till kvällen hade jag verkligen längtat efter kycklinggryta och ris....men det blev  pannkaka av allting, för det blev för mycket curry i. Smakade inte gott så då blev jag besviken!

Blir ingen vägning den här veckan heller...stängt både i Tierp och i Gävle...suck...jag som verkligen längtade! Men nästa vecka är det äntligen slut på sommaruppehållet!!! :)

På eftermiddagen var jag och barnen och hälsade på kompisar, medans Erik var hemma och tapetserade! Nu väntar lite plock av leksaker innan det är dags att natta dom små!

Kastar in en "dagens" också :D



Ha det så bra!!! //Anna

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Hej Anna!

    Vad mycket fina bilder du kommer med på dej!! Jag vågar inte lägga ut så många än blyg. Dessutom har jag inte gått ner särskilt mycket än....

    Dagens outfit ser lite för stor ut, men det är ju trevliga bekymmer!!

    Vi hörs! Ha det så bra!!

    Kramisar:-)

    2008-08-05 | 21:44:14
    Bloggadress: http://gdw254v.cybersite.se/
  • Jenjo säger:

    Hej. Har precis hittat hit till din sida. Den är jättefin, precis som du. Dagens outfit är precis i min smak!



    Ha det bra! Trist med maten föresten...



    KRAMIS

    2008-08-06 | 08:05:11
  • Coyntha säger:

    Hej! Jag gillar verkligen att läsa din blogg :)

    Ville fråga dig en sak, vilka är de stavgång med vikter du använder? Är det de vanliga?



    Jag springer också med ibland känner att jag inte orkar, det kan vara med stavgång med vikter.



    Snygg outfit du hade igår! kram

    2008-08-06 | 11:05:33
    Bloggadress: http://coyntha.wordpress.com
  • Lena säger:

    Stavgång är verkligen bra träning. Jag har kört det i ca ett år nu och det resultat än om man bara går.

    2008-08-06 | 11:24:32
    Bloggadress: http://www.kosttips.se
  • camilla säger:

    Ja jag gillar verkligen när du har lagt in bilder pådig själv det är så roligt att läsa och se vad du har på dig idag;)

    Kul!



    Kram

    PS synd med maten. Hur gör du annars den grytan?(om någon undrar så är jag urdålig på att laga mat;)

    2008-08-06 | 11:59:43
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Madeleine säger:

    Är här idag med!

    Missförså mig inte- du ser fantastik ut!! (Ang. min tidigare kommentar om dagens outfit)

    Avundsjuk så det ryker ur örona!!

    Kram!

    2008-08-06 | 12:45:18
    Bloggadress: http://gdw254v.cybersite.se/

Kommentera inlägget här: