Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Kämpar...

Kategori: Allmänt

...med att hålla pointsen idag! Igår gick det riktigt överstyr, tyvärr = ÅNGEST!  :(

I morgon SKA jag hinna både springa, städa och laga en massa mat! Grannarna kommer nämligen på middag i morgon... Då ska jag servera Ostfylld kycklingfilé med potatis och smal bea-sås-7,5p- och till efterrätt blir det maräng-pavlova med vaniljvisp-4p-!...En helt vanlig måndag! Hi hi   

Börjar redan nu bli nervös inför jobb på tisdag. Har fått tim-anställning på en Herrgård här på orten. Jag har inte jobbat på så många år, och det är faktiskt lite skrämmande!!!

I övrigt har det varit en lugn dag. I matväg har det blivit köttgryta och ris -8p- till lunch och böngryta m en smörgås -4,5p- till middag.
Storasyster med familj hit på em och grattade i efterskott. Jag fick 200 kr på Lindex!! :) Mamma och svärmor har även varit hit på snabbvisiter och kikat på Maison. :)


Snygg stil va?! Kan det verkligen vara skönt att sova så?! :)



Nu väntar nattning och diskning innan jag ska styrketräna och duscha!

Ha en trevlig kväll alla!


//Anna

Kommentarer

  • Helena säger:

    Hej!

    Hur hinner du med allt??

    Men det är faktiskt lite festligt med fin middag på en måndag..Och vad skoj det låter med ett jobb på en herrgård..Det klarar du fin fint..

    kram

    2008-08-31 | 19:40:29
    Bloggadress: http://Titti40.logg.se
  • Isabelle säger:

    KLART att det är skönt att sova så!! ;-) varmt och gosigt och säkert hos nya mamman ;-)



    Du lämnade en kommentar på min gamla blogg som jag hittade just... Flyttade hit häromnatten: http://activeandhappy.wordpress.com/ och jaaaaaaa, mina katter är söta ;-)

    2008-08-31 | 23:26:55
    Bloggadress: http://activeandhappy.wordpress.com/
  • Jessica,Stefan och Ella säger:

    Hej hej..



    Visst är man nervös när man ska börja på nytt jobb, men du fixar det galant.. :D

    Va gott det lätt med Ostfylld kycklingfilé med potatis.. =)



    Kram Jessica

    2008-09-01 | 10:54:31
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Maja säger:

    Kunde jag komma på fredag kväll och hälsa på dig och katten ? :)

    2008-09-03 | 10:41:50

Kommentera inlägget här: