Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Inom kort..

Kategori: Allmänt

...är det dags att åka till mina föräldrar! Ska väl dock packas och donas lite först. Jag kommer nog att springa ut till dom ca 6 km (hoppas det finns varmvatten till en dusch när jag kommer dit). Ska egentligen inte jogga förrän i morgon, men har så dåligt samvete efter popcorn och glass i går kväll!

Måste säga att jag blev JÄTTEGLAD över kommentaren ända från Australien! Ser fram emot att träffa er när ni kommer hem, Tommy och Emma!!! Ni måste ha otroliga minnen för livet!! :)

Håller igen på pointsen nu på förmiddagen som jag skrev igår. Åt 4 (fil, flingor o en smörgås) till frukost och ska äta 2,5 till lunch (gröt). Då har jag 15,5 att göra av med middagen! :) ...Men tårtan står jag över!!!

Ha en trevlig lördag!!/Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: