Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

HJÄLP!!!!!

Kategori: Allmänt

...Ja, mina kläder som jag beställt kom ju som sagt idag, och när jag tog upp den här tunikan ur påsen sa min son:
-Å mamma vilken fin tröja!
-Tack, sa jag och satte på mig den
När jag väl hade den på tittade han på mig igen och smålog, men sa helt gravallvarligt till mig:
-Du ser ut som en KO!

Så nu är frågan till er kära stilmedvetna bloggläsare!! SER JAG UT SOM EN KO?? SER JAG STOR UT I DEN?? ÄR DEN FUL ELLER FIN?? SKA JAG SKICKA TILLBAKA DEN ELLER INTE???

JAG VET VARKEN UT ELLER IN EFTER DEN KOMMENTAREN IAF! HA HA Snälla hjälp mig!! :)




Natti natti

Kommentarer

  • camilla säger:

    Hihi ja det var en rolig kommentarS

    Men jag tycker inte att du ser stor ut i den absolut inte:) Och inte ser du ut som en kossa heller;) Sen kan jag säga att det är inte min smak/stil på tunika:) Men vi är ju olika och tur är väl det. Tycker dock inte den är ful men som sagt inte min stil. (jag är ju dock äldre oxå än vad du är);)

    Ha det bra nu när ni ska åka iväg;)

    Kram

    2008-08-23 | 00:41:05
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Linda säger:

    Haha sicken kommentar!

    Men jag kan tro att han syftade på mönstret på tunikan=)

    För du ser absolut Inte ut som en ko=), den var jätte fin på dej!



    Sen måste jag bara få säga att ni har en jätte fin ljuslykta hängandes bakom dej=)

    Jag är ju bara för svag för sådana, i love it!!

    Kram

    2008-08-23 | 09:02:04
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Coyntha säger:

    God morgon! Ha ha vad gullig din son!! Jag tror han såg mönstret inte på dig (kroppen)!



    Du ser absolut inte som en ko, det kan jag lova!



    Du ser så din ut!!



    När åker ni? Hoppas att ni ha det mysigt på helgn!



    kram



    PS Tack för besöket ;)

    2008-08-23 | 09:15:00
    Bloggadress: http://coyntha.wordpress.com
  • Jenjo säger:

    Någon ko ser du då verkligen inte ut som. Håller med en av föregående talare som trodde att sonen nog menade själva möstret och inte dig! Du är jättefin...!!!



    Kramis

    2008-08-25 | 13:52:13
    Bloggadress: http://matmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här: