Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

glad men trött!...

Kategori: Allmänt

...Jätteglad just nu för min duktiga make har lagt golv i hallen!! Nu är det inte långt kvar till jag får komma med min stora insats!: PIFFANDET!! hi hi Bara äälskar att inreda! Så nu har jag beställt vägglampa och dörrmatta! Och jag hoppas verkligen att det också hinner komma innan min födelsedag för då vill ju dom som kommer hit se hur vi har fått det! :)

Känner mig riktigt konstig i kroppen. Men som vanligt när jag gör det så är det ingenting som bryter ut, utan jag går omkring och är irriterad och jättetrött ett tag och sen blir det som vanligt igen...

Om cirka en kvart ska jag titta på sista avsnittet av supersize vs superskinny på tv. Efter det blir det promenad med stora vovven (chihuahuan vägrar nämligen att gå ut när det är blött). Kl 22 är det Hell's kitchen och efter det ska jag sätta mig i bilen och åka och hämta mamma och pappa på cityfesten i Gävle! :)

Maten idag har varit lite bättre än tidigare i veckan. I dag har jag iaf ätit varm mat till både lunch o middag. Blev en pytt med kyckling och pasta till lunch och kassler med potatis och yoghurtsås till middag - 4,5 p - var det på båda rätterna!

Fick reda på idag att VV i både Tierp och Gävle är stängt nästa vecka också!! Får alltså inte väga mig förrän onsdag v 34!!!! :( Inte kul! Vill verkligen dit occh få lite pepp "på plats" så att säga! Sen var jag faktiskt ut på VV:s hemsida och beställde bars. 1,5 point-bars med smak av jordgubb o mörk choklad. Tycker dom hjälper riktigt bra mot extremt sötsug! :)

Ha det gott!//Anna

Kommentarer

  • Linda säger:

    Men häng med mig på VV i Sandviken då nästa vecka!!??;)

    Hörrö! Du är utmanad, gå in o kika på min blogg!

    2008-08-07 | 20:02:26
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Coyntha säger:

    Hej! Vad duktig din man med renovering! Vi vill se bilderna!! :)



    Har du receptet för kassler med potatis och yoghurtsås? Hur gör du såsen? Det låter gott!



    kram

    2008-08-08 | 10:59:33
    Bloggadress: http://coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här: