Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Gårdagen...

Kategori: Allmänt

...som sagt så gjorde jag tabbe igår och "unnade" mig något (hamburgare o strips för 20 points), som jag ångrade! Men jag lyckades få ihop det ju. Men då blev det också en middag för 0 points!! :)
 morötter, palsternacka, purjolök, vitkål mm som jag bara stekte i torr panna, och sedan tillsatte lite vatten o kryddor.

Tidigare på dagen blev det lite handlat och jag skulle köpa 2 st bh:ar. Och kan ni tänka er?!?! Jag har ju inga boobs kvar!!! ha ha. Det är helt sjukt hur mycket dom har försvunnit med viktminskningen!!!
 
Efter barnen somnat så stack jag ut o sprang och efter det ca 21:30 började jag måla alla lister och dörrar i hallen (Med lackfärg dessutom, man var sådär lagom hög när jag gick o la mig) :P. Pysslade med det i sisådär 3 timmar och när jag var klar såg jag ut så här:

 Ni får ursäkta frisyren!:) Lagom trött va jag iaf!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: