Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

En "dagens"...

Kategori: Allmänt

...Inte en bild som jag är speciellt nöjd över, men jag vill väldigt gärna "dokumentera" den här klänningen som jag köpte för ca 10 år sedan!!! Jag har alltid tyckt att den har varit så söt, därför har den fått hänga i garderoben i åtminstone 8 av dom där tio åren, ha ha! Men nu kan jag iaf ha den, med råge! :)


en liten gullprins kikar visst fram där bakom också! :)



 
Nu blir det nattning av barnen, sen motionsrunda (förhoppningsvis jogging, men jag vet inte hur det går med två hundar?!?) och sen lite mys framför en film med gubben min!!

Ha det gott!! //Anna

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hejsan

    Kikar in här en sväng hos dej!

    Jag kämpar också med vikten, även om det blivit dåligt med det nu under sommare, vilket har resulterat i några kilon plus!

    Men det ska jag ta tag i nu till hösten.

    Vilken härlig känsla med klänningen! Det är ju såna grejjer som gör en peppad!!

    Nu har jag bara läst första inlägget i din blogg, men hur mkt har du gått ner & hur mkt har du kvar att gå ner?

    Kika gärna in hos mej=)

    Nu ska jag läsa din blogg lite bättreL

    Kram

    2008-08-02 | 17:01:28
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: