Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Burr..

Kategori: Allmänt

...här sitter jag och fryser...som vanligt nu för tiden. Dom enda nackdelarna jag kan komma på med att gå ner mycket  i vikt är:
1. Ja, att jag fryser som attans hela tiden!!
2. Att jag får så ont i rumpan när jag sitter på golv eller hårda stolar, jag borde ha en kudde fastknuten där bak. :)

Men men, det är ju nackdelar som jag lätt "står" ut med. Bagateller om man jämför med överviktens alla problem. Både psykiska och fysiska!! *huga* kommer aldrig tillåta mig själv att vara så elak mot min kropp igen!!!!

Till kvällen blev det kycklingfilé m potatis o bea-sås - 5 points GOTT!

Snart dags för nattning av förkylda barn, sen ska jag maskera en spegel som ska få ramen ommålad i morgon. Sen blir det nog nersänkning i soffan!!! (med massa tröjor och filtar)

Kram o god natt/Anna

Jo, ska ju klippa mig i morgonbitti oxå...får se om det blir någon stor förändring...

Kommentarer

  • Åse Ingemarsson säger:

    Jag tycker att du är så himla duktig och det är så kul att läsa din blogg! Jag följer dig absolut varje dag och du är en sån himla inspirationkälla... Lycka till med allt i fortsättningen!

    2008-08-18 | 09:21:06
    Bloggadress: http://www.asesviktresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här: