Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

080814...

Kategori: Allmänt

...Joggingen gick bra igår, men jag tror jag klarar ännu mer så jag ska försöka hitta en bättre runda till nästa gång! När jag kom hem från joggingen så gjorde jag en mumsig fruktsallad...det var längesen!!


I dag har jag och barnen varit och hälsat på kompisar i Hedesunda! Det var jättetrevligt som vanligt! När vi kom hem gjorde jag falukorv med stuvade makaroner till maken och barn och till mig slängde jag ihop en skinksås med 6 msk Milda mat extra, persilja, peppar, aromat, vitlök, lite tomatpuré och  40 gram skinka. Blev riktigt gott. Till det tog jag 135 gram kokt pasta


5 points!

På eftermiddagen kom mamma förbi en sväng och hälsade på, sen diskade och dammsög jag (såå less på hundhår!!!) och till sist var det ÄNTLIGEN dags att sätta upp hatthylla mm i nya fina hallen!! *glad*


Blev ingen simning idag. Hanns tyvärr inte med! :( Sen var det ju lite småkyligt oxå!

Hoppas alla haft en bra dag!!

Kram och god natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: